Must have been winter

OK, det har varit daligt med uppdateringar har. Vi har namligen haft team meeting hela veckan, och saledes har datortillgangen varit dalig. Team meeting betyder att alla state managers (jag orkar inte ens forsoka oversatta) kommer till Pune, traffas och berattar om sitt arbete. Jag har knappt sagt nagonting - 30 minuters presentation om GRI var val ungefar vad jag bidrog med, samt forstklassig tidsplanering vilket behovdes i detta sallskap, men nu ar det over. Just nu sitter jag pa jobbet dock, eftersom jag just har bokat min resa hem :)

Jag behover ju nytt visum, och kande helt enkelt att det skulle vara skont att aka hem nagra veckor. Jag kommer hem pa kvallen torsdagen 11 mars, och aker igen 30 mars, sa tva och en halv vecka i Sverige. Kanns riktigt, riktigt skont! Det blir val ungefar en vecka i Varmland, ta det lugnt och traffa slakt och allt det dar, och sen tillbaka till Stockholm. Fylla harddisken med musik och film, och packa vaskan full med lakrits :) Har ordnat sa jag kan jobba pa Kraft & Kultur extra ocksa, sa tjana in resekostnaden borde vara lugnt. Folk ar ju anda upptagna pa dagarna.
Happy camper :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback