Men prosit

Indier har en sjukt rolig vana. Nar dom nyser, oavsett om nagon stors eller ens ar i narheten, sager dom 'sorry'. Hur vet du det da, undrar ni - om du hort det maste du varit i narheten och personen i fraga sag dig och bad om ursakt. Nej, flera ganger har jag precis kommit runt hornet efter nysningen men innan sorry, eller varit pa andra sidan av en dorr men hort nysningen och ursakten. Det ar faktiskt lite roligt att folk gar och ber om ursakt till andra men for sig sjalva :)
Hittade en bild pa den smatt legendariska kokplattan. 800 grader.

Kommentarer
Postat av: Ullis

HAHAHAHAHAHA jag ÄLSKAR den kokplattan.

Lät som du hade en bra nyårsafton. Själv firade jag på klaraviksbron i -17*C.

KRAM

2010-01-04 @ 19:18:26
Postat av: Far

Hoho!

Verkar som det ligger i släkten.

Vet inte om du kommer ihåg när jag bytte spishäll i Ensta och blandade ihop detta med 3-fas Y- och D-koppling. Förutom att det inte behövdes belysning i köket, hade vi garanterat kvarterets snabbaste kokplatta innan jag rättade till det.

Är det rätt grejer du har? Har du kopplat rätt?

2010-01-07 @ 21:03:19
Postat av: Henrik

Na men nu ar den skrotad sa nu bryr jag mig inte langre :) Nu har vi gas istallet.

2010-01-08 @ 05:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback