Empires fall under the God of November

Usch. Jag har en san dar dag igen. En dag dar nastan inget blir gjort. I arlighetens namn ar det mestadels for att jag vantar pa andra, men det ar anda lagom trist. Men ikvall ar det ordentlig fest, ska bli riktigt roligt att traffa nytt folk ocksa! Borde ta med gitarren, pa senare tid har jag bara spelat "klassiker" som folk kan sjunga till. Man marker snabbt att lite obskyr musik inte direkt far brudarna pa fall, for att uttrycka det snallt ;)
Inte for att jag behover en gitarr for det i och for sig...

Kommentarer
Postat av: ullis

för om en speleman en enda gång börjat nynna på på en gammal sång...

2010-01-09 @ 11:13:35
Postat av: Henrik

GRYMT sant!

2010-01-09 @ 12:43:06
Postat av: ullis

Vi satt ett gäng på en strand några mil utanför tylösand. Vi käkade korv och chips. Rökte för mkt och sänkte en sju-åtta pripps. Jag hade fått span på en dam som kan få en att bli monogam...



sensmoral: Vill du ligga - ta med guitarr.

Vill du ha kompisar - lämna den hemma.

2010-01-09 @ 16:54:53
Postat av: Henrik

Na for det ar inte helt sant! Mina forsta indiska vanner utanfor Suzlon traffade jag nar jag satt pa den stora terrassen nedanfor lagenheten. Dom kom ner fran sin lagenhet pa elfte vaningen! for att snacka musik. Man kan fa bade och :)

2010-01-12 @ 11:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback