Colossal

Till helgen ar det avskedsfest for Michal som jag var i Goa med. Jag kan inte saga att vi har bazztizzar direkt, men det har anda varit skont att umgas med nagon fran Occidenten som det sa fint heter, med samma vardegrund och installning till livet. Men nu ska han aka hem, det kanns ganska trakigt. Jag ska iallafall inte vara spiknykter pa lordag, och det ska han banne mig inte heller.
Jag skulle egentligen varit pa studiebesok till Supa, en vindkraftspark utanfor Pune, idag. Tyvarr blev det inte av, vilket jag ar ledsen for, for Supa ar otroligt fint dar det ligger uppe pa en bergskam med fantastisk utsikt. Det verkar dock som att jag kommer att fa min beskarda del av utsikt - jag kommer forhoppningsvis dra igang ett projekt som gar ut pa att sammanstalla CSR-arbetet vi gor for alla Suzlons vindkraftsparker. Det luktar ut och turista.

Kommentarer
Postat av: Nora

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback