YYZ

Lang dag idag! Suttit och tragglat med nagot sa sexigt som en innehallsforteckning. En hel arbetsdag. Harliga GRI :) Igar traffade jag KPMG och imorgon Ernst & Young for att diskutera ev. samarbete. Det ar valdigt larorikt att traffa dessa konsulter, jag lar mig verkligen beteende och argument som gar hem. Lar och tar till mig och anvander sjalv! Man kanske skulle kunna fortsatta jobba for dessa foretag i Indien, och sen flytta tillbaka till Sverige..
Min uppkoppling skulle kommit i sondags, men som bekant sa lovar indier ungefar en miljon ganger mer an de levererar. Jag hoppas pa nasta vecka. Har dock massor av bra gitarrlatar att spela, riktigt motiverad.

Kommentarer
Postat av: Far

Johan Röjler

http://sv.wikipedia.org/wiki/Johan_R%C3%B6jler

Ny OS-favorit!

2010-02-04 @ 22:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback