Darkness in paradise

Listan for pretentiost promo-dravel har numera en ny, solklar etta. Detta dok upp i ett mail fran Luger, som gillar att arrangera konserter med band som ar uppenbart mer intresserade av att se fula ut.

Ett fult band.
Det ar dock, som i Bullens varld, inte pojkarna pa bilden som har skrivit brevet och ar skyldiga till anklagelserna. Detta handlar om bandet Wilco, som ingen jag nagonsin traffat namnt som en musikalisk influens. Anda skyr Luger inte orden:
"Få om någon artist har inspirerat så många andra artister med sin musik, få är de musikaliska lägereldar som samlar människor så gränslöst över generationer och kulturella preferenser som Wilco."
Pa rak arm kan jag nog komma pa, sag, 100 band som paverkat andra musiker mer. Men vad vet jag, jag jobbar trots allt inte med att boka fula band...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback