Crusher destroyer

Gissa om internetkillen kom...I Indien verkar folk inte helt inforstadda i vem det ar som betalar deras lon egentligen - kunden. Han skulle komma vid 11, JAG ringde vid 11.30 och undrade var han var, fick svaret att han skulle komma 12.30. Sen ingenting. Han ringer inte, jag ringer och far inget svar eller blir borttryckt. Jaja, det kommer val idag. Far vi hoppas.
Jag tror att jag antligen har hittat en gitarrlarare (igen) - bra grejer! Igar spelade jag sa mycket att fingrarna gjorde for ont for att fortsatta, vilket ar ett mycket gott tecken!

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag måste säga att jag verkligen diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback