And I don't care if Monday's blue..

Vad är det med fredagar och må så oförskämt bra? :) Spelar ingen roll vad som hänt dagen innan, eller om jag sovit två timmar på ett golv, eller är hungrig som en varg - jag mår så bra bara.

16 dagar kvar. Nu börjar det kännas ordentligt. Det är som att jag varenda dag hittar massa små anledningar till att inte åka, och det är nog helt naturligt. Men ingen anledning i världen kommer att stoppa mig, såklart.

Ikväll ska jag spela gitarr med Micke, något jag sett fram emot länge. Har precis införskaffat en ny förstärkare, en Vox VT30, som låter GRYMT bra och som ska få svettas ikväll. Konstigt att köpa nytt precis innan jag åker? Nä, för nu motiverar jag mig själv att bli satans duktig på att spela när jag är borta, så att jag kan komma hem och lira på grymma grejer :)

Ha en trevlig helg, vi kanske ses!


Kommentarer
Postat av: Far

Fräck!

Vad går volymen till?

2009-10-16 @ 20:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback