Snart...

Ok, da har det gatt nagra veckor, dags att kicka igang har! Det ar lordag, och jag jobbar. Bara den grejen kanns lite konstigt, men det ar bara att vanja sig. Arbetstiderna just nu ar inte helt optimala 9.30 till 18.30, men det ar bara i en vecka till medan vi sitter pa gamla kontoret. Pa nya kontoret kan man flexa en timme och lunchen ar en halvtimme kortare, alltsa kan jag jobba 8.30 - 5. Helt ok faktiskt! Den nya lagenhet vi fixat och som jag delar med tva andra ligger fem minuter fran nya kontoret, vilket ar hur skont som helst. Ju mindre tid i trafiken har, desto battre, tro mig! Det ar helt galet...Motorcyklar, bilar, rickshaws OVERALLT, alla tutar hela tiden, och fullstandigt kaos rader. Att jag fortfarande lever ar en gata egentligen.

Idag ska jag forsoka skriva under pappren for att fixa en uppkoppling hemma, sen fa den inkopplad i borjan av nasta vecka. Saknar skriva med svenska tecken, tro mig :)

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: gammeltackan

läst. vill veta om mat o kryddor

2009-11-22 @ 12:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback