Kneel and disconnect

OK, lite ordning och reda igen. Igar kan ha varit en av mitt livs mest vardelosa dagar. Tanken var att vi skulle vara pa nya kontoret kl. 11 for att flytta typ 15 flyttkartonger och sen fa upp alla datorer och grejer. Jag och Annu som jag delar lagenheten med var framme vid elva, satte oss ner och vantade. Och vantade. Och vantade. Och vantade. Fler fran avdelningen kom over, och till slut var vi fem pers som satt pa och lat a*rslena svalla i vantan pa flyttkartongerna. Klockan fem kom dom, och det tog totalt 15 minuter att gora det som skulle goras. Ratt dalig anvandning av arbetstimmar om man sager sa..

Men sen var jag och Anup och kopte en gitarr till honom, och da kandes allt battre igen. Vi at pa ett mycket schysst stalle som heter Burger King - tro mig, det ar INTE samma BK som hemma - med riktigt bra mat for billiga pengar, precis som det borde vara! Sen var det hem och ha forsta lektionen. Inte helt latt att ge nyborjarlektion maste jag erkanna, pa nat satt blir det sjukt latt att saga for mycket eller forutsatta vissa kunskaper. Dessutom har mannen kanske inte varldens mest utvecklade taktkansla, men det dar loser sig. Jag introducerade honom namligen direkt for gitarristens basta van, metronomen, sa nu ska han lyssna pa plipp-plipp-plipp tills oronen trillar av.

Kamerabatteriladdare inforskaffas for en hutlos summa pengar pa sondag, sen ska ni fa se pa bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback