I can see fire when I fall behind

Lordag, och jobb. Det kanns anda ok, fastan det inte borde gora det. Man far iallafall ha t-shirt pa sig pa lordagarna...Dagen till ara sportar jag min Tooltroja, och hoppas att det gar att sprida lite musikvett ;)

Om en manad ska Porcupine Tree spela i Bombay fick jag veta for nagra dagar sen! Ruskigt otippat, men jag ar fruktansvart sugen pa att forsoka fa biljett. Gar det inte att ordna ar det ingen katastrof, men att se dom igen vore otroligt.

Har spenderat lite tid pa att hitta en bra onlinebokhandel har i Indien, eftersom SF-bokhandeln ska ha 300 pix i porto for att skicka. Dom av min forvaning (faktiskt, utbudet i dom fysiska bokhandlarna har ar uselt) nar jag hittade en som var bade billig, hade allt jag letade efter, och som inte ska ha en endaste rupee i porto. Jag tog forvisso med sex bocker fran Sverige, men jag forvantar mig att dom inte kommer racka mer an kanske 3-4 manader till. Eftersom jag inte har internet hemma blir det massor av tid over for oandligt mycket mer meningsfulla sysslor an att slosurfa, som att spela gitarr och lasa.

Ikvall ar det dags att prata med mamma, Ullis och mormor och morfar for forsta gangen! Ska bli grymt roligt att fa hora deras roster. Vi ska kora Skype, och forhoppningsvis kan Ullis lara mamma bra nog sa att hon fixar det sjalv i framtiden. Anledningen att alla ar samlade pa landet ar att mormor och morfar firar diamantbrollop, alltsa 60 ar gifta. Helt otroligt! Sjalv kanns det tveksamt om man kommer hitta nagon att sta ut med lange nog innan man ar 60 ar..en man maste ju ha sin frihet ;)

Arligt talat dock, jag mar riktigt bra. Fast jag ar pa jobbet en lordag. Har fixat ett nytt telefonnummer ocksa som denna gang borde funka mer an en vecka, sa ni blir uppdaterade pa numret sa fort det gar.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback