Wearing the inside out

OK, nu borjar det rulla pa. Har just mailat chefen for Suzlon i Australien och chefen i Kina for att diskutera GRI. Det ar skont hur mycket fortroende vi far; en "vanlig" anstalld har skulle nog inte fa for sig en san sak. A andra sidan sa ska ju detta ligga pa hogsta niva, sa det finns val ingen egentlig anledning att dansa runt amnet heller. Implementing daremot ar en lite annan sak i Indien an i Sverige om vi sager sa, det snackas en hel del mer har...Men man lar sig, sakta men sakert. Det ar bra talamodstraning om inte annat :)
Dessutom ar jag glad att jag just fatt Google Chrome installerat pa datorn, istallet for Internet Explorer 6 fran 1862 eller darikring. Kanns lite mer high-tech nu. Jag kanner att jag inom ett par dagar kommer ta det slutgiltiga beslutet om det ska bli en internetuppkoppling hemma. Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback