They call me mello-yello

Sista tva timmarna av dagen gick at till mote. Ganska skont, cykla ivag och kopa vattenmelon pa vagen, sadar. Och fa en ny natadapter till gitarrforstarkaren - gratis! Dom ar sjukt trevliga mot mig i musikbutiken, jag har ju kopt en egen elgitarr och fatt en akustisk sald, sa dom har val forstatt min kop-potential :) Hursomhelst bjod dom pa en ny adapter for 400 rupees, vilket med min lon faktiskt ar ratt sa mycket pengar. Riktigt schysst!

Nar jag kom hem var det vatten pa golvet i hela koket. Stromavbrott hela dagen. Jag satte mig pa balkongen och laste tills det blev for morkt, sen stack jag till jobbet istallet for att fa lite jobbat. Kan ju lika garna passa pa. Hela omradet hade stromavbrott, och det ar ju nanting ganska haftigt nar stora byggnadskomplex ar helt morka. Nar saker och ting inte vill som dom ska, da har man inte mycket att satta emot.

Nu far jag SMS om att det funkar igen dock. Ska nog hem och ata lite mer vattenmelon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback