Sommar, sommar och sol

Da ar jag framme i Padubidri. 15 timmars bussresa gar forvanansvart fort, trots att jag nog vaknade tio ganger inatt. Ibland ar vagarna inte helt bra, om man sager sa.

Karnataka ar otroligt fint. Naturskont, som man brukar saga. Kokosnotspalmer overallt, tat vegetation, uppbrutet av breda floder och kanaler med sma trabatar. Varmt, over 30 grader i skuggan. Det blir nog manga fina bilder harifran, jag ska forsoka fa min kollega Govind som ar ansvarig for vistelsen att ta med mig ut och fiska eller nat, det vore grymt. Vi far se :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Kan inte beskriva hur avundsjuk jag är på en sån resa! Ta mycket bilder. Försök komma ihåg maten.

2009-12-27 @ 16:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback