So won't you tell me what to do with me

OK. nu ar det gjort. Det jag glomt bort i flera manader, och det kanns riktigt, riktigt dumt. I all uppstandelse och lattnad kring att vara klar med uppsatsen glomde jag skicka over materialet till ett av foretagen! Nu ar det iallafall gjort. Kapitlet ar slut, boken ar klar. For gott, hoppas jag. Pa riktigt. Konstigt det dar, det handlade bara om att skicka over fardiga versioner, anda viskade en rost i mig att naaa, skjut upp det lite...DUMMA UPPSATS.

Idag ska jag pa mote och se om jag kan bli projektledare for ett projekt som innefattar utbildning och attitydforandring kling klimatforandringar for alla har pa kontorscampuset, nagra tusen manniskor. Vore grymt roligt att fa gora det. Det handlar om att anvanda film som medium, och har pa campus finns massa tv-skarmar och en mindre biosalong, sa det kan nog bli riktigt intressant. Andra delen av projektet ar att hjalpa utsatta kvinnor i Punes slum att skapa en egen inkomst genom att forandra attityden mot kvinnor genom filmer. Kvinnors situation i Indien ar, milt uttryckt, beklaglig, sarskilt i de fattigare omradena. Ett mycket bra projekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback