Perkele

Jag har suttit och spanat lite pa Amazons e-boklasare Kindle, en smidig liten sak som verkar perfekt for att ta med sig massor av bocker, pdfer och annat lasbart. For 2000 kronor ar det fortfarande svart att motivera, men jag har surfat runt lite pa den och den verkar verkligen trevlig att anvanda. Nyfiken som jag ar kollade jag upp tackningen for att anvanda nerladdningstjansten av nya bocker, och det ser ju bra ut i Sverige. Det som fick mig att nastan skratta hogt ar dock tackningen i vart grannland i oster - tydligen antas det att man har battre saker (las: dricka sprit och slass med kniv) an att lasa i Finland...
http://client0.cellmaps.com/tabs.html#cellmaps_intl_tab

Kommentarer
Postat av: ullis

slåss med nnnnnnnnnniiiiiven heter det

2009-12-23 @ 20:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback