Ibland ar det battre dar man ar.

Jag hade en kanonkvall igar, knappt en enda sekund langtade jag hem. Bandet var kanonbra, maten perfekt och olen kall - precis som det ska vara :) Samma sak kan inte sagas om min kollega fran Polen, som fick akut hemlangtan och akte hem och madde skitdaligt. Sa kan det ga, jag forstar honom verkligen - han har flickvan hemma som han saknar valdigt mycket. Jag far samma sak, en gang i veckan eller sa, ett par minuter med blanka ogon innan jag ar mig sjalv igen. Det kommer vara sa, jag har forlikat mig med det. Jag traffade iallafall massa trevliga manniskor igar och gjorde mig nya bekanta, som verkar riktigt trevliga och som kanner massor av andra manniskor - mer folk och mer aktivitet :)
Jag hoppas ni alla hade en underbar julafton, att maten var god och att klapparna fina. Nu aker jag till Padubidri och njuter av lite mer solsken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback