How does time fly

Gamla goda mandag! Fast jag var faktiskt pa kontoret igar...Hade lagom trakigt hemma, sa jag tittade in har i en timme ungefar och skrev min ansokan till Hard Rock Cafe. Lagom nojd; den far duga.

Lordagskvallen spenderas pa ett stalle vid namn High Spirits. Mycket schysst stalle, med mycket folk och bra musik, och folk jag faktiskt kande! Allt slutade med att jag akte med nagra trevliga unga damer till en restaurang, och sen vidare pa efterfest. Eftersom High Spirits ligger ganska nara dar jag bor, hade jag tagit cykeln dit. Nar det var dags att aka hem, runt halv fyra pa morgonen vilket far klassas som ratt sent med tanke pa att forsta stallet stangde vid midnatt, fick jag som tur var skjuts till cykeln - hon som korde bilen bodde i nan form av stort fint rikemanshus halvt pa vagen. Jag ar ratt glad att vagarna i Indien ar tomma pa natten.. :P Den basta biten kom nar jag alls inte kande igen mig, och cyklade samma 500 meter fram och tillbaka tre ganger, lika saker varje gang pa att jag var pa vag at fel hall. Jag var sjalvklart pa ratt vag, och allt ordnade sig.

Fodelsedagsfest for Olga from Ukraine pa lordag, fick just inbjudan. Var? High Spirits...

Sa har ser det ut utanfor fonstret pa kontoret. I december :)



Min gode van Anup och jag pa Hard Rock. Anup ar pa jakt efter utbildning utanfor Indien, och jag har bedrivit kampanj for KTH eller Chalmers - vi far se vad som hander. Jag lockar med gratis utbildning och vackra kvinnor och billig ol, men det ar an sa lange oklart ifall han skulle overleva en svensk vinter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback