Gola

Detta har varit en bra dag, med fyra timmars presentation av GRI for tva olika produktionsenheter. Padubidri dar jag ar tror jag ar Indiens storsta vindkraftsverkskomponentstillverkningsanlaggning - sug pa den! - och det ar mycket, mycket folk har. Imorgon blir det workshop och bestamma rapporteringsindikatorer. Later trist kanske, men det ar roligt och jag ar ansvarig. Det ar roligt med ansvar, jag kanner hur jag vaxer.

En sak som ar mindre het ar att jag ar riktigt risig i magen. Detta ar inte att skamta med, eftersom jag imorgon har en femton timmars bussresa, pa buss utan toa, framfor mig. Det funkar liksom inte att vara dalig i magen. Av nagon anledning har jag bara blivit dalig i magen dagen innan jag ska ut pa langresa tillbaka till Pune, jag vet inte varfor. Jag hoppas bara det ordnar sig, och att jag mar battre imorgon. Annars ar ju min nyarsresa i fara ocksa - jag tanker inte dra till Goa med en miljard andra manniskor om jag ar trott och seg och uttorkad. Da ligger jag hellre pa sofflocket och sparar mina semesterdagar till nagot battre dyker upp. Och Goa finns alltid kvar.

Kommentarer
Postat av: mamma

Har fortfaarande inte fattat vad du gör, egentligen, men det låter alltid bra.

2009-12-29 @ 16:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback