Gewd jewl

Pojkar och flickor, unga och gamla, det har blivit dags att saga GOD JUL!
Dagen startade pa varsta mojliga satt - mitt mobilnummer har blivit avstangt pa grund av att nagon pa Airtel antingen varit ordentligt lat eller en ordentlig klapare, och misslyckats med att fa in mina papper. Sa mitt telefonnummer funkar inte just nu, och lar inte funka pa ett tag, om jag ens orkar fixa det. Det gar iallafall inte ringa eller sms:a, sa jag sager det direkt. Men sen var feeka, och da hade mina fantastiska kollegor med sig en (nagot forsenad) fodelsedagstarta! Underbart, dagen var raddad.
Mycket till julstamning ar det inte, och det ar ju jobb idag, imorgon, alla mellandagar, nyarsafton och nyarsdagen, inte som hemma direkt nar allt bara stannar upp, men jag trivs ganska bra anda. Idag oppnar jag min julklapp som jag sparat - den andra pasen lakrits jag fick av Seema - och njuter. Sen ar det dags for Hard Rock cafe. Jag kommer vara pa skype runt 7 svensk tid ikvall, sa alla som vill prata - lagg till mig pa [email protected] sa sager vi god jul. Ju fler desto roligare :)
Ha det bra i kylan, och god jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback