Bullfest

Jag ar valdigt stolt over mig sjalv, for jag har borjat ata frukost pa mornarna. Ni som kanner mig vet att jag val inte inmundigat foda regelbundet innan nio pa morgonen de senaste tio eller sa aren. Men nu ar jag valdigt duktig och snoozar inte tva timmar och gar upp 7.30 och ater riktig frukost. Inte kruskakli och broccoliavkok, utan GI-fientligt vitt brod, men jag kanner att jag mar riktigt bra av det. Lunch borjar inte serveras forran 12.30 har pa kontoret, sa det blir sent med forsta maten om jag inte ater frukost.
Och idag hade brodet moglat. Ingen frukost fanns tillganglig, forutom en halv honungsmelon. Och jag ar jattehungrig, och jattetrott. Och en hel timme till lunch.
Nu ar bussbiljetten till Goa helt bokad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback