Bl3H

OK. Detta kan vara den langsammaste dagen i mitt liv. Jag far ingenting gjort, ingenting hander som jag kan svara pa, och ingen motivation. Det ar inte heller att jag inte har att gora, det bara...gar inte. Men sa ar det val ibland, och da far man forsoka hitta skitsysslor att gora. Jag har 50 checkar att skriva, det kommer ta en stund...
I sondags morse var vi pa bio och sag Avatar. Inga konstigheter, in och satta sig, men sen...Helt plotsligt var det dags att stalla sig upp for nationalsangen. Pa bio. Och ingen tycker det ar konstigt. Personligen hade jag lite svart att se kopplingen, men men, vi tar seden dit vi kommer :) Filmen var i 3D och ganska ball men valdigt dalig. En typisk biofilm, som jag anda rekommenderar er att ga och se pa bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback