Allt jag vill ha till jul ar..

OK, man maste ha administratorsrattigheter i windows for att fa komma at en kamera...Lite ruttet. Men jag jobbar pa det. Efter gardagens hemlangtan - eller, snarare, langtan efter alla manniskor hemma - kanns det battre. Jag forestaller mig att det kommer vara sadar; det kommer i vagor med hemlangtan och saknad av att prata svenska, och vannerna hemma, och svensk mat, och svenska saker...Men det ordnar sig :) Det enda jag ar lite irriterad pa nu, om vi ska saga sa, ar att hon jag delar lagenhet med sa fort hon kommer hem bara stanger in sig pa sitt rum, vrider om laset (som om jag bara skulle klampa in, ratt dalig stil av henne faktiskt), och sen inte visar sig pa hela kvallen. Det ar trist.

Igar var jag och bytte den daliga batteriladdaren jag skaffat efter att natadaptern till PODen som jag har nar jag spelar gitarr gatt sonder, eller helt enkelt inte vill funka. Funderar pa om jag ska skaffa en ny batteriladdare, eller luska i en ny natadapter. Jag ar bara sa trott pa att kopa saker. Saljaren i butiken iaf var en riktig skojare, och lyckades klacka ur sig ungefar fem logner om saken han salt mig i fraga pa fem minuter, sa till slut trottnade jag och blev riktigt otrevlig och till slut gav han mig pengarna tillbaka. Jag insag efterat att det var forsta gangen jag varit en riktigt otrevlig konsument, en san man salt saker till sjalv och som man verkligen avskyr. Daremot ar det sant att ar man otrevlig nog, och befinner sig i en butik dit man aldrig behover komma tillbaka, sa funkar det att vara otrevlig faktiskt eftersom till slut trottnar nastan alla saljare pa stahejet. Jaja, det loser sig. Vill bara aldrig kopa en sak till i mitt liv i Indien kanns det som. Dock behover jag nog sma datorhogtalare, gar inte spela gitarr till musik med dom inbyggda..Mer prylar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback