Quattro

Jag fick just ett mycket upplyftande brev ifrån Kåpan pensioner. Kåpan pensioner är förvaltaren som tar hand om Stockholms Universitet, så detta är alltså min pension för det jag hittills gjort åt skolan i form av kursassistentarbete och så vidare. Som ni vet är jag är en man av många ord och inte tvärtom , och jag gärna hade orerat länge och väl om det pensionsbesked som Kåpan pensioner skickat mig för min långa och trogna tjänst. Jag tänker istället låta en bild illustrera hur Kåpan pensioner har föreställt sig min framtid, när jag väl går i pension:

image211

Sug på den ni. Å andra sidan är det ju hela mitt liv, så blir jag 150 år gammal har dom säkert givit mig nog pengar till en sexa vodka/redbull, som år 2131 förmodligen kommer kosta ungefär 3000 kr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback