Mr Windsor

Jag känner mig inte riktigt lika glad när jag inte skriver här. Ändå vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, eller varför jag inte gör det. Knepigt. Å andra sidan, just nu går orden åt på annat håll...

Imorgon blir första dagen på Accenture, om jag hinner för allt skrivande som måste göras. Och första gången jag sätter på mig en slips på jag vet inte hur länge - farfars begravning för jag vet inte hur länge sen, tre år var nog senast. Men jag och Sebbe var och investerade i några mycket schyssta slipsar, så planen att vara snyggast på kontoret håller fortfarande...Innan jag ens sett motståndet ;)

Idag var jag och gav blod för artonde gången, vilket jag faktiskt tycker är ganska respektabelt. Mannen som låg bredvid mig låg dock och suckade, för det var sista gången han fick ge. Hundrationde gången. Då har man garanterat räddat ett liv eller två. Ge blod är lite speciellt; det finns inte särskilt många blodgivare, och det blir nästan som en liten klubb. Allt är väldigt avslappnat och vänskapligt, och jag vinner aldrig på trisslotten jag tar men det spelar ingen roll för det var ändå så trevligt att vara där.

CL-final ikväll, och Stenis, Dennis och Ludde från K&K kommer över. Grymt trevligt att ha haft ett jobb där alla slutat, men man fortfarande umgås. Vilka ska man heja på förresten? Det blir nog Man U - Chelsea är inget att ha sen Jimmy Floyd Hasselbaink blev såld...

image210

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback