Let Go

Idag har jag sett till att ordna mig en plats, tillsammans med två andra från miljörådet på SU, till konferensen Environmental Management for Sustainable Universities. Det känns riktigt roligt, och nu har jag slitit länge nog för att få åka på konferens jag också! Som bonus - den hålls i Barcelona :) Ska bli grymt att få uppleva Barcelona på kvällarna, jag har hört att det är väldigt speciellt. Konferensen är i mitten av oktober, och jag hoppas innerligt att det regnar dagen jag åker...

image212

Imorgon är det dags, imorgon hoppar jag och Johan fallskärm! Jag ska inte säga att jag är nervös, men jag börjar bli väldigt laddad. Det kommer bli GRYMT! Känslan går nog inte att jämföra med någonting.

Kommentarer
Postat av: Far

Lycka till med hoppet!
Se till att vi slipper läsa om dej i tidningen...

2008-05-23 @ 20:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback