Can't help but dancing

Igår hade jag den stora äran att vara barnvakt åt lillebror, när pappa och Helena var på Robert Plant och Alison Krauss. På ett sätt är det alltid något nytt, men ändå inte - allt går i faser, så det växlar mellan att bara handla om sagan om ringen, eller star wars, eller bionicles. Denna gång lyckades vi iallafall variera oss lite, men det var playstationspelande som stod på kvällens meny. (Jag gjorde dock tacos till middag, som det anstår en riktig svenne på en fredag ;) ). Vid elva, när ögonen var fyrkantiga och min lillebror var nära att krokna, kom kavalleriet för att hämta honom, och efter det var det bara gå i säng. Viktig skrivdag idag.

Det var uppsatsbehandling igår, och det ser sådär ut. Det känns ändå ganska bra, men jag fick ta bort ungefär en tiondel av totala uppsatsens längd som jag skrivit, vilket väl iofs gör uppsatsen bättre men som ändå sved - det tog många timmar att skriva. Jag måste dessutom ändra syftet litegrann, men det är ingen katastrof. Jag är helt övertygad om att jag blir klar, eftersom jag vet att jag kan.

Vår match idag idag är inställd eftersom Enköpings b-lag dragit sig ur serien, och vädret är så ruskigt dåligt att jag inte orkar åka ut för att kolla a-lagsmatchen. Ikväll blir det Wii med Johan, eller någonting med David. Hursomhelst blir det nyktert, eftersom jag måste skriva imorgon. Fast, en öl kan man väl ta...

image209

Min stora idol från Futurama, Dr. Zoidberg. Rätt intressant målning =)

Kommentarer
Postat av: Far

Nästa gång ska jag skicka med honom guran så får du damma av din så får ni jamma...

2008-05-21 @ 18:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback