Att liksom sväva fram

Då var det gjort. C-uppsatsen är inlämnad. Jag är nöjd, och hoppas såklart min examinator är detsamma :) Vad jag kanske är allra mest nöjd med är att jag dräpte demonerna som fått mig att inte skriva tidigare gånger. Jag såg dom i ögonen och dräpte dom, genom att skriva. Det är en bra känsla också.

Accenture är en stor röra hittills. Datorn har varit trasig, och nu funkar det inte att logga in på ett visst nätverk. Verkligen tråkigt, för jag är ju där för att hjälpa till och inte sitta och glo på att datorn ska försöka hitta nåt konstigt nätverk, eller prata i telefon med it-supporten, som alla verkar sitta i Frankrike. Hoppas det kommer igång ordentligt snart. Imorgon blir det premiär för nya kostymen; röd slips till det, så är jag som Hitman om någon spelade det.. :)

Gröna studenter blev största kårparti, och när jag diskuterade hela situationen med Thomas som är "ansvarig" för GS så kom vi att tala om att försöka få till en tjänst på kåren, på 25% eller så, som bara handlar om att organisera kårens miljöarbete och -engagemang. Jag anmälde mig givetvis, och vet ärligt talat om det finns så många på hela SU som är så lämpade som jag för tjänsten. Håll tummarna, för det kan bli lärorikt om det blir av!

Kommentarer
Postat av: Far

Bra jobbat grabben!



F.ö har du inte varit så lik Röde baronen sen du och Ullis flög Boeing PT17 på Karlstads flygplats.

2008-05-28 @ 16:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback