Är det bara jag...

...som tycker Adam Tensta är RIKTIGT dålig? :P

Idag har jag lämnat in det första utkastet av c-uppsatsen; ungefär hälften är skrivet och som ni ser är jag upptagen med att skriva nu - jag missbrukar nämligen semikolon.

Vi förlorade denna helgs match också, men vi hade fullt lag och det var riktigt roligt att spela. Det är verkligen RIKTIGT roligt att spela. Dessutom är det ju kanon att ett grott-troll som jag, som bara sitter inne och plitar på datorn, får komma ut och känna på stora lampan i himlen. Överlag hade jag en fantastiskt trevlig helg, med utgång tillsammans med Stenis på Dubliner i lördags (galen kändis-spotting för övrigt). Nu väntar jag bara på att Accenture ska ta sig i kragen så jag kan börja där mina två dagar i veckan och börja tjäna lite pengar igen.

Någon som vill se Iron Man på bio förresten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback