Å andra sidan...

...hittade jag en gammal skiva med Black Sun Empire och satte på och DAMN IT ROCKS! Eller rockar, det är drum 'n bass, men det är sjukt bra. Black Sun Empire - Driving Insane rekommenderas varmt! =)

Mycket oväntade målskyttar i Hammarbymatchen igår måste jag säga. Otroligt att Charlie D kommit igång, det verkar som att han faktiskt kan göra mål nu. Och Dadomo, som kan vara det sämsta jag någonsin sett i en Hammarbytröja, får avgöra hemma...Stort! Nu är det väl EM-uppehåll, och vi har två raka segrar - känns kanon! EM däremot känns extremt avslaget. Att spela och titta på rugby har gjort fotboll så otroligt mycket mer ointressant; gnället på domaren och den allmänna flickighetsnivån att ligga och grina för en liten smäll är inte särskilt spännande.

Tror jag ska sätta upp lappar vid universitetet med reklam för Hammarby rugby, och se om vi kan få lite mer folk - vore roligt! Jag vet att det framförallt finns väldigt många fransmän som spelar/spelat, som säkert skulle vilja börja. Fylla på b-laget lite sådär.

image207

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback