Tummarna!

Sådärja, då var det avklarat. Det blev ungefär trekvars prat - ingen intervju, utan ganska avslappnat - om vad tjänsten går ut på, vad Beijerinstitutet gör och så vidare - det gamla vanliga. Det kändes som att det gick riktigt bra, jag blir bättre och bättre på att sälja mig själv ;) Grymt bra var att arbetstiderna verkade så flexibla att det förmodligen går riktigt bra att kombinera med skolan också - perfekt för mig som är van att jobba knepiga tider och inte har några större problem med det. Dom var inte alls avigt inställda till att jobba kanske 75% under delar av anställningen heller, ifall det skulle bli så. Vi är tre stycken som är short listed, och den sista ska dom träffa imorron, så i slutet av veckan vet jag om det går vidare till en riktig intervju med chefen. Jag får vänligast be er att inte släppa tummarna än, utan hålla vidare till jag hör något nytt. Men det blir nog bra det här. Det är roligt att man ändå har en känsla när man går på intervju hur det går, en känsla som ändå för det mesta slår in. Och den känslan var bra.

image156

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback