Sömndrucken

Jag har blivit så seg på mornarna. För bara några veckor sen kunde jag sätta klockan på halv sju och vara på väg till jobbet vid sju - nu står klockan på samma tid men jag ligger och seeeeeeeeegar till halv åtta istället. Chia kör också 60-minuterssnoozesessioner, och jag förstod inte hur hon kunde vara så seg, men nu är jag där själv. Jag börjar bli gammal har jag sagt - behöver sova ut mitt i veckan, och slipper visa leg på bolaget... ;)

Det känns i och för sig ovanligt omotiverande på jobbet just nu, men ändå, om det gått förut borde det gå nu! Jag borde däremot sova mer, det blir ganska mycket sena kvällar. Inte så roligt att känna sig redo för helg redan på onsdag, men det är bara ha lite mer disciplin! Göra matlåda och stryka och sova tidigt, som en riktig husfru :)

Öl ikväll, på Smedjan vid Kräftriket. Det är trevligt att träffa lite folk jag pluggade fek med. Dom är, överlag, något mer intressanta och trevliga än statsvetare och miljömänniskor ;P Eric börjar bli arg på mig för att jag aldrig dricker öl med honom, så nu föreslog jag detta - hoppas det blidkar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback