Nookie

Jag börjar bli lite trött på hur jag har hemma. Jag tycker det är fint, men jag har i ärlighetens namn inte använt mina fåtöljer särskilt mycket. Dessutom känns det som att det vore trevligt med någonstans att verkligen kunna sitta och äta. Jag har ett matbord, ett slagbord, men det känns för högt och stort och jag hittar ingen bra plats att ställa det på. Därför har jag tittat mot studenternas möbelmecka IKEA, och hittade följande:

image175image176

Hoppas inte proportionerna blev för konstiga. 1000 riksdaler för soffan och 800 för bordet gör det där till en minst sagt prisvärd investering för att förnya casa del Henrik. Det blir förhoppningsvis IKEA med Johan i helgen, och känns soffan tillräckligt bra (en soffa för tusen kronor riskerar att inte vara jättebra eller skön att sitta i) så blir det extreme Kungshamra 81 lägenhet 018 makeover.

Vad tycker ni - blir det bra tror ni?

Kommentarer
Postat av: Danne

Jag har det där bordet och är måttligt förtjust i dess hårda former. Men det fungerar bra om du har en tablett eller någon form av duk på den, samt någon kaffebordsbok på hyllan undertill.

2008-03-28 @ 01:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback