NAMBLA

Suck. Nu börjar det bli sjukt segt - alla andra försvann iväg på möte eller annat ärende, och jag sitter själv och lyssnar på Foo Fighters. Och på tal om nostalgi - när jag var jätteliten och gick i åttan eller så så hade vi som uppgift på musiken att framföra en cover. Det var jag på bas, Martin på gitarr, Jessika på sång, och Kristian på trummor, och låtvalet föll på Alone + Easy Target av just Foo Fighters. Vi var faktiskt rätt bra, fastän vi väl i ärlighetens namn spelade lite högre än vad nöden krävde... Är man rocker så är man. Jag gör tappra försök och spelar lite gitarr ibland, men det vore grymt trevligt med någon som var på ungefär samma nivå som jag själv att spela med. Då skulle jag definitivt lära mig mer! Men man kanske inte kan sätta in en sån annons, då blir det nog bara gamla gubbar som vill träffa någon ung man att "utforska saker" med som svarar ;) Lite NAMBLA sådär.

image162

Kommentarer
Postat av: siz

Du och lillebror var ju ett fint team på jul. Nåt att satsa på kanske?

2008-03-11 @ 18:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback