Kongen av campingplassen

Det blev att jobba hemma dagen till ära. Lagom trist att sitta själv på Fortum och göra vad jag precis lika väl kan göra hemma, så nu sitter jag här i mjukisar och arméns underställströja istället för finkostymen - lite skönare ;) Jag har en rätt stor uppgift framför mig som kräver hyfsade skills i powerpoint, vilket jag inte har, så jag förväntar mig att få sitta en hyfsad portion av dagen. Men det är bara bra, för jag lär mig PP och får detta ordentligt gjort. Jag ska göra en plan för att bli av med gamla fel - igen - men denna gång har vi kommit längre, och jag är duktigare på pivottabeller ;P Så det känns viktigt att få det bra gjort. Dessutom är jag övertygad om att det blir bättre gjort när man har bra musik, vilket jag ju har. Sov otroligt gott - och länge - inatt, så detta kommer gå alldeles utmärkt :)

Trevlig måndag på er!

Kommentarer
Postat av: Sranje

sv: Jaha :P.. Men men, smaken är ju som baken.
Pp är ganska lätt att lära sig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback