Keep on pushin'

Nä, jag har BESTÄMT MIG! Det blir INTE jobb på Beijerinstitutet om det är heltid! Haha, vad jag tjatar om detta! Men I gotta get my shit straight, och detta är min utloppsventil ;) Nu vill jag att alla som läser detta samlar sin kosmiska tankestyrka eller vad det nu är di Leva brukar prata om, och hoppas att dom vill att jag ska jobba där halvtid eller så. Det vore guld! Jag måste följa hjärtat mer, och jag vet att jag bara blir nöjd om jag siktar högre. Vilket jag nu gör. Hurra för mig, och hurra för att mitt hjärta vill något :)

Nu iväg till jobbet för att kolla nätägarlistor i några timmar. Våra outsourcade vänner är lite vilsna när det gäller att skicka efter saker hos nätägarna, och dom skriver ganska konstiga kommentarer, så jag, Nicklas och Fredrik är städpatrull på fredagar. Det är trots allt både Fortums och Accentures anseende som står på spel! Jag kanske klämmer in en liten stunds annat också - det är trots allt lördag. Eller går till systemet och köper en endaste öl - bara för att se om dom leggar mig :) Tre gånger på raken utan att behöva visa leg vore för bra för att vara sant...Borde nog dit ändå, ser ut som det blir utgång med Johan ikväll! Eller David och Sebbe. Eller middag och film. Eller vad vet jag - här stängs inga dörrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback