Informer

Jag har fixat en bra jobbintervju på måndag - high five! Det är för Beijerinstitutet, som informatör, ett jobb jag jättegärna vill ha! Det verkar som ett väldigt varierat jobb med mycket att göra. Dessutom är det en väldigt informell rekrytering - jag fick tipset genom min förra kursansvarig för kursen hållbar samhällsutveckling som jag fick och sen jobbade som assistent på. Jag gör uppenbarligen ett gott intryck ;) Nu ska jag smöra ihop lite meriter också, haha! Det enda "problem" är att tjänsten är heltid, och jag tänkte plugga heltid till hösten och våren, men jag är övertygad om att det kommer gå alldeles utmärkt. Nu gäller det bara att övertyga den som ska anställa mig också :)

Har ringt lite andra ställen, men det verkar svårt att få något väldigt relevant tyvärr - därför vore detta jobb så grymt att få! Håll tummarna, på måndag gäller det!

Tack för igår Carin, alltid lika trevligt! jag ska nu testa och se hur kvalitén blir på bilderna jag tagit med telefonen, genom att visa på den GRYMMA bruschettan som bjöds på till förrätt.

image149

Att gå från jobbet, åka till Carin, ta ett par glas vin och några såna..Mmm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback