Glad påsk!

Då var det strax dags att bege sig för att ta bussen till Karlstad. Fyra långa, inklämda, tråkiga timmar. Men min vän iPhone är laddad med massa film och ljudböcker och jag har en bra bok att läsa, så det ska nog ordna sig. Hoppas bara det inte är som sist när jag åkte och det var sjuuuuuuukt mycket bilar - det tog en timme att komma från centralen till en liten bit utanför kungens kurva! Hoppas på bra väder också, så vi inte kör i diket när jag är mitt uppe i nåt spännande i filmen jag kollar på och därför inte märker min anståndande undergång. På söndag morgon åker jag hem igen, och sen tänkte jag faktiskt jobba på måndag. Har fått ett mycket viktigt uppdrag på jobbet, som jag ska rapportera och lämna av i nästa vecka eftersom det även är min sista vecka. Men jag kan mina grejer, så jag är lugn. Det är roligt, jag känner faktiskt att jag verkligen växt med det inte enorma men ändå ganska stora ansvar som givits mig under tiden på Fortum. Även om det kanske inte leder till någon konkret i jobbväg i framtiden är jag helt övertygad om att jag som person växt av det, och tar med mig det i framtiden. Bra grejer :)

Jag önskar alla en RIKTIGT GLAD PÅSK - må era godisägg vara välfyllda, era släktingar vara trevliga, och akta er för påskharen - min mamma har sagt att man inte ska ta emot godis från främlingar, särskilt inte såna i maskeraddräkter...

image171


Kommentarer
Postat av: Foffe

Glad påsk!

Postat av: Tove

Ha världens bästa påsk! :D

2008-03-21 @ 11:55:15
URL: http://leinelicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback