Gib up

FREDAG!
Alltid lika skönt när det är fredag :) Detta var sista veckan på Fortum, så resorna till Gärdet är nästan slut. Jag/vi har avtal till sista mars, så på måndag kommer vara min sista dag här. Grejer att lämna tillbaka, ansvarsfrihetsdokument att skriva på.. ;) Förhoppningsvis slipper jag samtal om två månader från Fortum som ringer och undrar vad f*n jag gjort egentligen...Nä, det är nog lugnt, jag har gjort ett solitt arbete.

Ikväll är det ett par timmar på Inferno med stjärnskott som gäller, och sen hem för att lira Singstar. Det var väldigt länge sen, och det kliar verkligen. Länge sen jag fick sjunga Robbie! Vi blir inte så många, så det kanske blir utgång efteråt - Carin är hemma igen från sin sejour i Singapore och tycker att jag/vi ska gå ut. Massa norska blondiner, så det kanske är värt det ;) Måste dock vara uppe tidigt imorgon, för då släpps biljetterna till Sensation White. Förra året var det mitt ansvar att fixa biljetter, vi får se hur det blir denna gång. Det verkar lite oklart hur många vi blir, men ju fler desto roligare antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback