Breaking the balls

Idag känner jag mig RIKTIGT nervös inför jobbet! Men jag ska nog lyssna mer på känslan jag hade igår, den första känslan ljuger ju ändå sällan. Att vara nervös dagen efter, och bara sitta och vänta, är fullständigt väntat, mycket värre och leder garanterat sällan till de mest positiva tankarna... :)

Fick just mail om att vi på torsdag ska ha ett litet event för att "fira av" projektet vi sysslat med. Det börjar med femkamp på Ballbreaker, och när jag läste namnet kom en del flashbacks tillbaka. Där hade vi nämligen den första seriösa julfesten på Sabis - den hittills mest skandalfyllda fest med jobb jag varit på, och jag kan mycket väl tänka mig att den förblir oslagen resten av mitt liv. Hade inte preventivmedel funnits hade nog 50% av dom anställda på Sabis Näsbypark gått på någon form av föräldraledighet nio månader senare... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback