Att vänta på något gott

Börjar bli nervös nu angående jobbet på Beijerinstitutet - vill bara att det ska ringa, med goda besked :) Men som med allt spännande ska man få lida lite; det hör till saken så att säga. Tänk om alla besked skulle komma direkt. Det vore grymt skönt på ett sätt att alltid veta fem minuter efteråt om man får ett jobb, eller om man vunnit budgivningen på en lägenhet. Eller om man slapp vänta den där trekvarten mellan förbandet och huvudbandet, trekvarten man vill bara ska ta slut. Men utan den trekvarten skulle det inte alls vara lika jävla skön känsla när musiken väl börjar spela. Lite väntan är bra på många sätt ändå. Så jag väntar.

Här är något jag väntar grymt på också, och jag vet att jag inte är ensam. Förra filmen var så grymt bra att jag fånlog hela vägen hem från bion :) Tragiskt att han dog, men tur i oturen att det gick att göra klart filmen iallafall.

image164

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback