Återigen iklädd glasögon!

Jag har syn som en mullvad, och har starka kontaktlinser. Förut hade jag dock glasögon, något jag aldrig har nuförtiden eftersom jag verkligen inte trivs i dom jag har, eller egentligen i glasögon alls. Men idag slog det mig: jag vill accessoarisera mig själv lite mer, och vad är bättre att accessoarisera (måste älska det ordet) sig med än glasögon? Så jag gick och kollade på synoptik, och hittade till slut dessa. 1000 spänn för ett par glasögon med fönsterglas kan låta som en väldigt konstig sak att betala för, men det finns faktiskt inte så mycket killar kan göra för att accessoarisera sig, och det kan verkligen förändra någons utseende fullständigt när man sitter på sig ett par glasögon.

Jag har dom på öppet köp till lördag, och ni som ska hem till mig imorron får se dom live. Alla andra - vad tycks? Era åsikter är viktiga, även om jag ändå kommer behålla dom :)

image178

(Det syns inte särskilt bra, men dom är bruna och inget annat)

Kommentarer
Postat av: Far

Ser bra ut!
Du är nästan lika tättögd som jag och Björn Borg...

2008-03-27 @ 22:24:25
Postat av: Henrik

Vad jag snarare har är världens minsta huvud...

2008-03-28 @ 10:36:57
Postat av: ..

neeej...usch

2008-03-29 @ 18:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback