Anti

 Det tog ungefär en månad på Fortum innan jag fick ont i vänstra axeln. Anledningen är att jag sitter helt fel, och suttit väldigt mycket och hängt på axeln. Ungefär som med min "bröstmuskelinflammation", som försvann när jag helt enkelt slutade hänga på den armen. Men det är lite läskigt när det helt plötsligt börjar knaka i axeln när man rullar den. En annan rätt läskig sak är att det liksom fortplantar sig, så att jag den senaste veckan haft ont i TÄNDERNA på vänster sida. Allt bli liksom stelt. Skumt, och man måste vara försiktig. Nu stöder jag mindre på armen , och det känns redan bättre. Hade ju tänkt bli gammal, då måste man vårda kroppen!

Ringde just till Beijerinstitutet. Är ni redo för att veta hur det gick?


Inget beslut taget - vänta till efter påsk! Åh under bara antiklimax, hur du håller mig på nålar för att explodera i...pyspunka :) Men det betyder att jag är med i racet fortfarande, så vi fortsätter hålla tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback