Afternoon delight

Om ni förresten undrar varför jag bloggar så dåligt på helgerna är finns det två anledningar: 1. ganska få läser på helgerna, så jag sparar godbitarna till vardagarna :) 2. jag försöker upprätthålla en illusion om ett så kallat "liv".

Mitt liv i helgen gick ut på att träffa pappa och Filip i lördags, för en tur till sci-fibokhandeln först (det ska börjas tidigt!), och sen Cosmonova. Vi kollade på en film som heter Deep Sea, och det var riktigt nice att sitta där. Bäst i filmen måste varit en high speed pursuit mellan en sjöstjärneätande snigel och en sjöstjärna. Den rafflande upplösningen kunde tyvärr inte visas eftersom filmtiden på Cosmonova är begränsad till 45 minuter, vilket är lite mer än de uppskattningsvis tre dygnen det hade tagit för den där snigeln att komma ikapp...
På kvällen åkte jag till David, där Sebbe och Mike också var. Efter några stadiga bacardi razz gav jag och David oss ut i krognatten. Första anhalt var Undici, där vi stötte på Sarah i kön. Hon blev invinkad efter som hon legat med känner alla vakter i hela Stockholm, men hennes halvhjärtade försök att få in mig och David gav vi inte mycket för. Det slutade istället på Esque, som körde nån form av electro som faktiskt var bra att dansa till. Lite väl tjatigt, men bra i lagom dos. Söndagen? Inte mycket att skriva hem om.

Hoppas ni hade en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sanna

http://sbergman.blogg.se

Postat av: Sarah

Yo
Jag gjorde ett minst sagt helhjärtat försök.
Jag har inte legat med vakten utan det var en snäll vän till mig som kände vakten och lyckades peta in oss två trots den feta kön utanför.
Han skulle fixa in er också.
Men jag måste ju få påstå att står man och tjatar utanför repet om "Vad som händer" redan 2 minuter efter att min vän tillfrågat vakten så kanske det inte går så mycket snabbare.
Jag hade INGET att säga till om om vem som skulle in å inte. Jag är lessen att ni blev stående i regnet...
Nästa gång: Ta det kool, vänta tålmodigt, så släpper de in er fortare.
Promiss!
Mossa mossa

2008-03-03 @ 13:30:30
URL: http://sturebackinaction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback