PKHW

OK. Imorgon gäller det. Opposition på c-uppsatsen. Just nu känns det...Sådär. Inte jätteoroligt, eller jättenervöst, men tillräckligt för att inte vara helt bra. Å andra sidan tänker jag att det är bara DO IT, sitta där och prata med examinator och den som opponerar, få sin rest, skriva den och sen vara klar med THE F*CKING BACHELOR. Pol. kand Henrik Weinestedt.

Rugbyn blir bara roligare och roligare. Tyvärr är b-lagsserien slut, men det spelar inte så stor roll. Jag gjorde en rätt bra match i lördags (dock förlorade vi), och för egen del känns det verkligen som att jag börjar fatta hur det funkar. Tro mig, det är KNEPIGT. På onsdag är det a-lagsmatch, och jag kanske till och med får spela några minuter. Tror dock inte jag får det, men det är bara leva på hoppet som gäller :)

Shit. Håll tummarna mina vänner och läsare, för imorgon gäller det; imorgon smäller det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback