Över, över, över

Ja, det är över. Nästan. Oppositionen gick bättre än jag trodde. Jag var såklart sist, så jag fick sitta till klockan fem innan det var min tur. Inte särskilt bra för nerverna. Sista halvtimmen satt jag och skrev ett helt A4-blad eftersom det bara snurrade i huvudet; satt och bara skrev att det är lugnt och det fixar jag. Det funkar ganska bra att göra så, faktiskt. Och dom tyckte uppsatsen var bra, och allt som blev kvar att fixa var ett par småsaker som går snabbt och enkelt. Jag har gott om tid på mig också, men tänkte få det gjort såfort som möjligt. Innan jag glömmer eller blir alldeles rusig av att vara klar, utan att riktigt vara det. Känns som att mina handledare ska få någonting för allt, dom har varit riktigt riktigt bra, särskilt Tyra. Hon får en stjärna i himlen, helt klart.

Men snart är det helt helt klart. Pol. kand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback