Lord of the Dance

Efter några öl i lördags insåg jag att jag nog valt helt fel karriär. Jag vet ju faktiskt vad mitt drömyrke är. Jag vill dansa! Jag kan ju inte stå still när jag hör musik, och dansa är typ det roligaste som finns. Men det är nog lite sent att byta inriktning nu, har svårt att tro att mina akademiska poäng hjälper mig särskilt långt i dansvärlden. Jag får väl gå på squaredancekurs eller något istället, charma gamla tanter så att jag får ärva dom och bli rik den vägen istället.

Jag skulle nog blivit en bra professionell dansare. Motivation slår ju klass som vi alla vet, och motivation saknas verkligen inte =)

image66

Kommentarer
Postat av: Sture

Men ibland undrar jag hur tre öl kan få en människa att gå från akademiker till Balettdansös... =/
3 öl till å på med trikåerna???

Postat av: siz

You are beautifuuuul no maaaater what they sayyyyyyy...

2008-01-22 @ 18:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback