Like a million dollars

Jag mår riktigt bra just nu! Igår blev det inget jobb på K&K, så jag åkte hem direkt. Ringde hemvärnsbefälen på vägen hem och sa att jag lägger hela grejen på is åtminstone innan sommaren, vilket var som att lyfta en jättebörda från mina axlar. Satte mig och skrev två bra sidor på uppsatsen, åt middag, sen kände jag mig jättemotiverad att träna så det var bara ta grejerna och åka iväg. Med tanke på hur dåligt och omotiverat det var att träna i måndags, var det så j*vla skönt att gå dit och bara köra. I väntan på bussen hem (som timade perfekt) föll snö. Snö! En stund i telefon med Chia, och sen i säng. Och allt kändes så bra. Nu hoppas vi bara på snö idag, men efter att jag kommit hem från jobbet. SL och snö är som bekant inte bästa vänner.

image91

Jag kommer ha jobbat 210 timmar eller så den här månaden, inte så konstigt kanske att livsmotivationen var lite låg i början på månaden. Läste just Doppler av Erlend Loe, som handlar om en man som flyttar ut i skogen. Han orkar inte vara duktig längre. Och jag insåg att jag inte behöver vara så duktig alltid jag heller. För duktig mår inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback