Koma

Då var det dags igen, koman som slår in efter lunchen. Glasartad blick och noll förmåga att tänka klart, ungefär. Jag har det lilla problemet att jag äter lika mycket nu som när jag inte jobbade; tidigare hann jag träna och röra på mig mer. Nu får jag nog i mig ganska många fler kalorier än jag gör av med...

Ikväll kommer en kompis från min tidigare politiska "karriär" på besök, och ska sova över. Hon har intervju på H&M för praktikjobb, så nu håller vi alla tummen för att det går bra =) Hon ska åka buss ifrån Borås eller så, bussen går vid tre och ska komma fram vid nio ikväll. Med tanke på det fullständiga kaos som brukar uppstå på våra vägar såfort en millimeter av det vita som kallas snö landar, så får vi nog vara glada om bussen är framme innan midnatt. Man kan ju tro att folk aldrig sett snö förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback