King of Kings

Vilken skrivklåda det blev helt plötsligt...

Som vi alla vet är jag är fullständigt allergisk mot att skriva uppsats, därför blev c-uppsatsen inte skriven i vintras. Heller. Men skam den som ger sig, därför ska den skrivas nu i vår. Med betoning på SKA, annars blir jag vräkt för att jag inte tar tillräckligt många poäng. Förmodligen ungefär den graden av motivation jag behöver för att få det gjort.. =)

Eftersom jag bara omregistrerar mig denna termin, så ger moder Svea mig inte en krona i CSN-pengar, utan jag är lämnad likt ett ekonomiskt rö för vinden. Men det är inte så farligt som det låter, eftersom jag lyckats knipa till mig en plats på Fortum, genom Stjärnskott. Först var planen att jobba ganska länge, hitta en lägenhet och så (för att på så sätt aldrig behöva skriva c-uppsatsen...), men det visade sig att min chef glömt/missat/underlåtit att  berätta att själva projektanställningen bara sträckte sig fram till slutet av mars. Men jag har funderat och kommit fram till att det är skitbra, så jag blir klar i skolan någon gång. Henrik ska bli stor - på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback